ඉන්න ඇත්තො

0 යන්න ගියා මැකිලා...

ඉතින්, 2011 අවුරුද්ද ගෙවුන...
ගොඩක් දේවල් වෙච්ච අවුරුද්දක්... දුක, සතුට පිරිච්ච (සතුටට වඩා දුකද මන්ද...?) දවස් 365ක්. ඒ දවස් 365 පටන් ගත්ත ජනවාරි පළවෙනිද ඉඳල ඉවර වෙච්ච දෙසැම්බර් 31 වෙනිද වෙනකල් හැම සිදුවීමක්ම හොඳට මතකයි අද ඊයෙ වගේ.
ඒ කොයි හැටි වෙතත් ඉතින් අවුරුද්ද පටන් ගත්තනම් ඉවර කරන්නත් ඕනෙනෙ. කතාවක් තියෙනව පටන් ගන්න අවුරුද්දෙදි ලෝක විනාසෙ වෙනව කියල. ඒ කියන්නෙ 2012 දි... ඒක එහෙම නම් ඉතින් කරන්න දෙයක් නෑ.. ඒකටත් මූණ දෙන්න ඕනෙනෙ.
2011 අවුරුද්ද ඔයාල වෙනුවෙන් ලියපු දෙවල් ඔයාල කියෙව්ව කියල මම දන්නව... ඉතින් ලබන්නා වූ අලුත් අවුරුද්දෙදිත් ඔයාලට කියවන්න මොනව හරි හරවත් දෙයක් ලියන්නයි බලාපොරොත්තුව... 2011 ඉවර කරන දවසෙ හරි අපූරු අත්දැකීමක් ලැබුව. සයිබර් අවකාශයෙ හම්බ වෙච්ච යාලුවො කට්ටියක් එක්ක අපූරු ගමනක් ගියා... ඒකනම් ඇත්තටම හරි අපූරු අත්දැකීමක්...
ඉතින් .... ගෙවුණු අවුරුද්දෙදි මගෙ ළඟින්ම හිටිය මගේ පවුලෙ අයටත්, මගේම පවුලක් වගේ මගේ ළඟින් හිටිය මගේ යාලුවොනුත් මං වෙනුවෙන් කළ කී දෑ වෙනුවෙන් මම ලබන්නාවූ අවුරුද්ද සියලු රෝග නිවාරණය වන, සියලු සැප සම්පත් වලින් පිරි, සාමය - සතුට පිරි වාසනාවන්ත වන වසරක් ප්‍රාර්ථනා කරනව.
ලෝකයේ වෙනස් නොවන එකම දෙය "වෙනස් වීම" කියල කතාවක් තියෙනව... ඒ වගේම පරිසරය අනුව වෙනස් නොවන දේ වඳ වෙනව කියල දේකුත් තියෙනව. 
(අවට පරිසරය, ආශ්‍රය කරන අය හින්ද වෙන්ස් නොවෙන "මගේ විදිය" කලින් කීව දෙවෙනි වැකියට මාව ගෙනියයිද කියල වෙලාවකට හිතෙන්ව.. ඒත් ඉතින් කරන්නනම් දෙයක් නෑ.. මොකද මම චරිතාංග නලුවෙක් නොවෙන හින්ද)


මේක පළ කෙරෙනකොට අලුත් අවුරුද්ද ලබල සතියකුත් ගෙවිල ගිහින් හින්ද මම ආයෙමත් සුභ අලුත් අවුරුද්දක ප්‍රාර්ථ්නා කරනව ඔයාලට...
සියලු රෝග නිවාරණය වන, සියලු සැප සම්පත් වලින් පිරි, සාමය - සතුට පිරි වාසනාවන්ත වන වසරක් ඔයාල හැමෝටම...!!!

No comments:

Post a Comment

වෙලාව තියෙනවනම් පුංචි දෙයක් හරි ලියල යන්න...