ඉන්න ඇත්තො

4 මං ආසා ගී - ගීයෙන් ගයන්න

ගීයෙන් ගයන්නෙ ඔබ ගැන 
පද වැලක සත්සරින් 
ඒ ඔබ ගැන මහදේ ලියැවුනු 
ආදරේ නමින් 
මට මෙය කියන්න 
ඔබ හට හද සැලෙනවා ඉතින් 
ගීයෙන් අහන්න සුහදේ 
අමතන්නෙ ආදරෙන්...

පෑයූ ඉර තරු බැස යනවා 
කන්ද මුවාවී 
ඒ මිහිකතගෙන් සමුගන්නට 
හෙට යලි ඒවී 
ඒ ලෙසකින් හැකිනම් ඔබ මා 
සිතට මුවා වී 
හිනැහෙන්න ලඳේ 
සැමදා අප හිත් සැනසේවී...


පෑයූ ඉර සඳු එලියයි 
ඝණ අඳුර මකාලූ 
ඒ සඳ තරු යට හමුවෙමු හද 
ගිමන නිවාලූ 
පායන්න හැකිද සඳ සේ ඝණ 
අඳුර මකාලූ 
ඒ සඳ තරු යට 
අපගේ පෙම් පවස නිවාලූ ...


ගීයෙන් ගයන්නෙ ඔබ ගැන 
පද වැලක සත්සරින් 
ඒ ඔබ ගැන මහදේ ලියැවුනු 
ආදරේ නමින් 
මට මෙය කියන්න 
ඔබ හට හද සැලෙනවා ඉතින් 
ගීයෙන් අහන්න සුහදේ 
අමතන්නෙ ආදරෙන්...

ෂ‍්රලි වෛජයන්ත ගායනා කරන මේ ගීතය සංගීතය, පද රචනය කාගෙද කියලනම් දන්නෙ නෑ.. ඒත් මම හරිම ආස ගීයක්. කොහොමත් මම එයාගෙ ගීත වලට ඉස්සර ඉඳලම ආසයි... මේ ගීය අහම්බෙන් මට ලඟදි දවසක අහන්න හම්බුනා වැඩ කරන ගමන්. "බීරි මාක් කණේ මූඩි කුට්ටම" ගහගෙන අහපු නිසාද මන්ද, ගීයෙ සංගීතයත් එක්කම ගායකයගෙ කටහඬ පුදුම විදියේ හැඟීමක් දුන්න ගීයට.. ඔයාලත් අහල බලන්න...
මම කියන දේ ඔයාලටත් දැනෙනවද කියල.. හැබැයි මම ඇහුවෙනම් පරණ ගීය වෙන්න ඕනෙ.
ඒත් මට ඔයල වෙනුවෙන් හොයා ගන්න පුලුවන් උන ගීයනම් මම අහපු එකට වඩා වෙනස්.. (අර මම ක්කලින් කීව හැඟීම දැනුනෙ නෑ මේකෙන්. කාට හරි මම අහපු එක ඕනෙනම් කියන්න.. මම එවන්නම්..) "ඔබේ බටෙන්" මට හම්බුන එක මෙතනින් බලන්න

4 comments:

  1. අහලාම බලන්නම්

    ReplyDelete
  2. හොයා ගෙන අහන්න ඕන..

    ReplyDelete
  3. ලස්සන සිංදුවක්..බොහොම ලස්සනයි...

    ReplyDelete
  4. හ්ම්ම් කවුරු ලිව්වත් හරිම ලස්සන පද ටිකක්!

    ReplyDelete

වෙලාව තියෙනවනම් පුංචි දෙයක් හරි ලියල යන්න...