ඉන්න ඇත්තො

1 අනේක වාරයක් පින්...

මම අදට හරියටම සතියකට කලින් පෝස්ට් එකක් ලීව "කවදාවත් මිල කරන්න බැරි උදව්වක්" නමින්. ඒක අමතක වෙන්න හේතුවක් නෑ. මොකද ඒ පෝස්ට් එකට පස්සෙ වෙන පෝස්ට් එකක් ලීවෙ නැති නිසා.
(ඒ පෝස් ට් එක ලියල පැය කීපයක් ඇතුලත වැඩිම පිරිසක් කියවූ පෝස්ට් එක බවට පත් උනා...)
එදා මම ඒ පෝස්ට් එක ලීවෙ ඔයාල දන්නෙවත් නැති කෙනෙක් වෙනුවෙන් ආශිර්වාදයක් ඉල්ලන්න. ඇත්තටම මට හිතෙනව ඔයාලගෙ ඒ ආශිර්වාදය ඒ විදියටම අපේ යාලුවට ලැබුණ කියල. මොකද මම එදත් කීව..., 
"බෞද්ධයෙක් හැටියටත්, මම විස්වාස කරන විදියටත් මිනිස්සු කෙනෙක් වෙනුවෙන් අවංක හිතින් කරන ආශිර්වාද ගොඩාක් දුක් කරදර, පීඩා වලින් නිදහස් වෙන්න උදව් වෙනව." කියල.
අපේ යාලුවගෙ සැත්කම සාර්ථකව නිම උනා. එදා රෑ 9.30 වෙනකොට ඒක ඉවර උනා. වෛද්‍ය මතයට අනුව ඉතාමත් සාර්ථක සැත්කමක්.
අපේ යාලුව වෙනුවෙන් කළ කී හැමදෙයක්ම අපි හිතුවටත් වඩා ඉහළින් සාර්ථක උනා.
ඉතින්.....
ඒ හැමදේකටම ඔයාල හිතින් කළ ප්‍රාර්ථනාව අනිවර්යෙන්ම හේතු වෙන්න ඇති...
මම ඒ වෙනුවෙන් ඔයාල හැමෝටම "ස්තුතියි" කියල කියන්නෙ නෑ.
ජීවිතේ කවදාවත් දැකලවත් නැති, අහලවත් නැති (මගේ මිත්‍රය වෙනුවෙන්, මම ඔහුගෙ නමවත් හෙළිකලේ නෑනෙ) කෙනෙක් වෙනුවෙන් ආශිර්වාද කරන්න, ප්‍රාර්ථනාවක් කරන්න තරම් කාරුණික වෙච්ච ඔය හැමෝටම අනේක වාරයක් පින්. 

1 comment:

  1. මනුස්සකම කියන්නේ ඒකටනේ...

    ReplyDelete

වෙලාව තියෙනවනම් පුංචි දෙයක් හරි ලියල යන්න...