ඉන්න ඇත්තො

0 මං ආසා ගී - අහන් ඉන්න... අහගෙන ඉන්න.....

අහන් ඉන්න... අහගෙන ඉන්න....
මගෙ හිත මොනවද 
මුමුණනවා....
ළය පුරා 
නෙක නෙක පාටින් 
මුදු මල් පෙති ඇහැරෙනවා 
පොද වැස්සක 
සීතල ඇවිදින් 
හිතට එබෙනවා...
කෝඩුකාර 
මල් රේණු මගින් 
සුවඳ බෙදනවා 
ඒ සුවඳින් 
මගේ හුස්ම රටා මවනවා...
අහන් ඉන්න... අහගෙන ඉන්න....
මගෙ හිත මොනවද 
මුමුණනවා....
සිලි සිලියේ 
හමන සුළඟ 
කොඳුරන්නෙ අපටමයි
සතුට මිසක 
දුක මොකටද 
සෙනෙහස මහ මෙරයි... 
අමාවකේ 
දුක දුරලන දසක් තරු කැට නුඹටයි...
ඒ එළියෙන් 
දැල්වෙන ලෝකය මගෙමයි මටමයි....
අහන් ඉන්න... අහගෙන ඉන්න....
මගෙ හිත මොනවද 
මුමුණනවා....


මේ ගීතයත් මම ඉස්සෙල්ලම ඇහුවෙ, අර මම හැමදාම කියන චූටි මල්ලි දවසක් එවපු මේල් එකක් බලල.. එදා ඒ ගැන මම පොස්ට් එකක් ලීව.. අද මට හිතුන මේක ලියන්න කියල.. ගොඩක් සංවේදී ගීයක්.. මම හරි ආසයි... මේකට එක එක විදියෙ රූප රචනා තියෙනව "යූ ටියුබ්" එකේ.. ඒත් මම මේකෙ නිළ රූප රචනාව අදයි දැක්කෙ..
මෙන්න ඒක බලන්න ඕනෙනම්
සෝමලතා හේරත් මැණිකේ මහත්මිය ලියපු මේ ගීතය ගායනා කරන්නෙ මේකලා ගමගේ.
සංගීතය රුවන් ශ්‍රී වල්පොලගේ

සුදු සැරයටි දිනයේ මම තනියම වාහනේ එනකොට අහගෙන ආව නාලිකාවෙ මේ ගීතය වාදනය උනා.. ඒ අතරම ලංකාවෙ ඉන්න අන්ධ අයගෙ අත් දැකීම් ඇහුව... ලංකාවෙ පළවෙනි අන්ධ උපාධිදාරිණිය එයාගෙ අත්දැකීම එදා ඒ වැඩසටහනෙන් කීව.. ඒක අහද්දි මගෙ ඇස් වලටත් ඇත්තටම කඳුලු ආව.. 
මේ ගීතයත් ඔයාල බලන්න... හිත ගොඩක් සැහැල්ලු වෙලාවක, තනියම, කරුවලේ මේක අහල බලන්න. ඔයාලටත් මම කියන දේ දැනෙන්න පුලුවන්.. අපි අතරෙ ඉන්න මෙවන් විවිධ අපහසුතා ඇති අයට මෙය උපහාරයක්ම වේවා..

මේකට රූප හොයද්දි මට http://maroonsrose.blogspot.com/ සයිට් එකෙන් මට ගැළපෙන දේ ලැබුණ.

No comments:

Post a Comment

වෙලාව තියෙනවනම් පුංචි දෙයක් හරි ලියල යන්න...